Pages

Tematika bloga...

Rasni Idealizam - Nasa rasa je nasa nacija.

Sunday, March 25, 2012

BUDI!

- UVERENJE -

- PORUKA ZA TEK NEKOLICINU -

Delujte sami ili sa onima kojima verujete.
Budite glas nade za one što žude za njime.
Delujte kao središte za one bez smera.
Budite ono što jeste.
Budite!

Povratite svoj Evropski indentitet.
Proklamujte uzvišenost Rase.
Verujte u svetost Genetskog Potencijala.
I čuvajte dobro ovo plemenito nasleđe.
Večnost mora biti naša!

Zamislite Ujedinjenu Evropu;
Od Vladivostoka do ostrva Emerald.
Imperiju - Evropu;
Sa Latinskim kao svojim zajedničkim jezikom.
Pružite svoju ruku Evropi-preko-mora.
I posegnite za zvezdama!

Položite osnove za novo liderstvo;
Elitu nadčoveka.
Genetski, ovi Bogovi postoje -
Negde moraju biti.
Poželi ih, pronađi ih, stvori ih!
Oni moraju ponovo oživeti.

Ja sam nosilac svete vatre.
Ja moram održati baklju plamtećom.
Ja sam poslednji u lozi!
Ako ja omanem - onda i svi pre mene:
ne uspeše.
Kredo.

No comments:

Post a Comment