Pages

Tematika bloga...

Rasni Idealizam - Nasa rasa je nasa nacija.

Tuesday, December 27, 2011

Nešto bitno...

A gdje je božanstveno ako nije u Rasi, naciji i u pojedincima koji su sopstvenom Voljom dostigli ono što je uzvišeno? Nema božanskog van toga. Šta je to "pagansko"? To je ono što je iskonsko, dakle ono što je primordijalno, ono što je nasledno genima i usađeno od samog Kosmotvorca! Religija, socijalne prilike, države, ustavi, načini ishrane, govora, razmišljanja - SVE to može da se obnovi, da se promjeni na bolje (kao što je danas degradirano, mi možemo da to izmjenimo na bolje, tj. da se vratimo u tok Prirode), ali jedna stvar ne može, to je KRV. Kada se krv uprlja tada je sve propalo.

Naši slavni preci su se borili da očuvaju našu krv čistom i uspjeli su u tome.
Oni
koji su bili prije nas, sačuvali su zavjet Krvi, mi koji jesmo danas moramo da ga sačuvamo kako bi oni koji dolaze poslije nas mogli da nas slave i da nam zahvale na tome. Život je neumoljiv kružni tok, život je protiv vremena, Volja je protiv vremena i prostora. Ovu stvar neki zovu NS, neki je nazivaju Rasnim Idealizmom, kako god je nazvali znajte jedno: To je Najveća Stvar na ovoj planeti ikada! Biti dio ove stvari je nešto najveće što možete da uradite u svom životu.

Rasa je sudbina. Sudbina koja je toliko strašna, toliko prisilna, toliko nepromenljiva da ona čini jednog čoveka kriminalcem a drugoga čini genijem.
Niti je jedan od ovih ljudi odgovoran za ono šta su oni.

Nema slobodne volje u smislu da ja mogu da prilagodim ili formiram moj karakter onako kako kako ja to hoću. Moj karakter, moja osnova je već tu. Ona je promenljiva; data kao sudbina. Ja ne kontrolišem karakter, karakter kontroliše mene.

Hiperboreac

No comments:

Post a Comment